Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното малкия кръг е студен ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с парното малкия кръг е студен ?

    Здравейте.Извинявам се ако темата не е за тук или има вече такава тема предварително. Колата е 147 1.6 120 коня със газов инжекцион лавато. Наложи се да сменя двигателя смених го със двигател от 145 1.6 120 коня . Да одбележа че смених само (Мотор) електроника и всичко друго си е неиното. След смяната колата запали работи по добре и от очакваното. Но сега имам нов проблем малкият кръг от охладителната система е студен естествено няма и парно .. по интересното е че двигателят загрява големият кръг загрява минава и през испарителя но малкия кръг си стои студен .. и няма парно ... възможно ли е да сме объркали свързването . Помагайте . Някой имал ли е подобен проблем ?

    ---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:22 ----------

    Първоначално публикувано от shmamichka Покажи съобщение
    Здравейте.Извинявам се ако темата не е за тук или има вече такава тема предварително. Колата е 147 1.6 120 коня със газов инжекцион лавато. Наложи се да сменя двигателя смених го със двигател от 145 1.6 120 коня . Да одбележа че смених само (Мотор) електроника и всичко друго си е неиното. След смяната колата запали работи по добре и от очакваното. Но сега имам нов проблем малкият кръг от охладителната система е студен естествено няма и парно .. по интересното е че двигателят загрява големият кръг загрява минава и през испарителя но малкия кръг си стои студен .. и няма парно ... възможно ли е да сме объркали свързването . Помагайте . Някой имал ли е подобен проблем ?
    При опитът за обезвъздушаване стига до цицката и дотам.

  • #2
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 17:10.

    Comment


    • #3
      Малкия кръг този които е вързано и парното ... а големият е там кадето е перката ако не се лъжа ? Обезвъздушавахме няколко пъти или поне до колкото е възможно ...испарителя леко сълзи възможно ли е от там да вкарва пак въздух ?

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 22:32.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от shmamichka Покажи съобщение
          Здравейте.Извинявам се ако темата не е за тук или има вече такава тема предварително. Колата е 147 1.6 120 коня със газов инжекцион лавато. Наложи се да сменя двигателя смених го със двигател от 145 1.6 120 коня . Да одбележа че смених само (Мотор) електроника и всичко друго си е неиното. След смяната колата запали работи по добре и от очакваното. Но сега имам нов проблем малкият кръг от охладителната система е студен естествено няма и парно .. по интересното е че двигателят загрява големият кръг загрява минава и през испарителя но малкия кръг си стои студен .. и няма парно ... възможно ли е да сме объркали свързването . Помагайте . Някой имал ли е подобен проблем ?

          ---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:22 ----------


          При опитът за обезвъздушаване стига до цицката и дотам.
          Чакай да те открехна сега нещо. Изпарителят ти е вързан на малкия, а не на големия кръг и ако се осере свързването, може да си шантираш парното. Няма да си първия
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            Чакай да те открехна сега нещо. Изпарителят ти е вързан на малкия, а не на големия кръг и ако се осере свързването, може да си шантираш парното. Няма да си първия
            Първо аз съм момиче Намерих една схема за охладителна система и е свързвана по нея .. казаха ми да е на баир и така да пробвам да я обезвъздуша.. сега и това ще пробвам .

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от shmamichka Покажи съобщение
              Първо аз съм момиче Намерих една схема за охладителна система и е свързвана по нея .. казаха ми да е на баир и така да пробвам да я обезвъздуша.. сега и това ще пробвам .
              Извинявай, не се заяждам. Просто до сега си писахме един вагон шашкании в друга тема и съм в зевзешко настроение. Иначе съм съвсем сериозен за това, че неправилно свързан изпарител може да шантира парното. Виждал съм го няколко пъти вече подобно изпълнение. Успех с решаването на проблема.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 22:33.

                Comment


                • #9
                  Не съм си и мислила че се заяждаш з затова питах за испарителя ..защото по пътя на логиката е напълно възможно просто не бях сигорна да и аз се ошашках защото знам че първо загрява малкия кръг и след това големия и няма логика в това малкия да е студен а големият да завира ... видях се в чудо Извини ме ако звуча заедливо .. просто 4 ден съм в гаража ... и за тези 4 дена имам 10 часа сън... Извинявам се още единпът.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от shmamichka Покажи съобщение
                    Не съм си и мислила че се заяждаш з затова питах за испарителя ..защото по пътя на логиката е напълно възможно просто не бях сигорна да и аз се ошашках защото знам че първо загрява малкия кръг и след това големия и няма логика в това малкия да е студен а големият да завира ... видях се в чудо Извини ме ако звуча заедливо .. просто 4 ден съм в гаража ... и за тези 4 дена имам 10 часа сън... Извинявам се още единпът.
                    Знанията са ти правилни. Не се шашкай, а провери внимателно през кои маркучи се затваря малкия кръг. Внимателно с една ръкавица пипаш кой са топли.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      А да не би да е попаднало нещо в някой от маркучите към радиаторчето на парното докато е траел ремонтът?
                      Ако видимо радиаторчето е свързано правилно в схемата, аз бих проверил първо това с откачване на двата му маркуча и надуване.
                      Иначе изпарителят къде точно и как е свързан?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Колегите са прави че изпарителя ако не е вързан правилно и парното се губи. Бих те посаветвал да откачите ( изолирате ) изпарителя за проба.
                        sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                        Comment


                        • #13
                          Колеги да ви се похваля вече има перекрасно парно ... най вероятно е било от въздух .... и може би е имало нещо което да запушва... покараха я 2 км на стъпка и всичко и се отпуши ..

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от shmamichka Покажи съобщение
                            Колеги да ви се похваля вече има перекрасно парно ... най вероятно е било от въздух .... и може би е имало нещо което да запушва... покараха я 2 км на стъпка и всичко и се отпуши ..
                            А така, газ до ламарината
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              ...
                              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 22:33.

                              Comment

                              Working...
                              X